Warsztaty „Social Media”

Szkolenie prowadzone jest przez praktyka – osobę na co dzień prowadzącą Instagramowe profile klientów i świetnie znającą specyfikę tego medium. Daje to gwarancję, że wszystkie przekazywane informacje będą najbardziej aktualne i mające praktyczne zastosowanie.

Szkolenie to przeznaczone jest zarówno do osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie na Instagramie dla swojej marki, jak i dla tych, które nadzorują działania firmy zajmującej się mediami społecznościowymi. Szkolenie to pozwoli na weryfikację dotychczasowych działań i pogłębienie wiedzy w temacie aktywności na Instagramie.

Dzień 1. Platformy, cele, narzędzia

  • Wybór właściwej platformy do działań społecznościowych.
  • Zasady właściwej komunikacji, czyli jak zdobywać i angażować użytkowników.
  • Sposoby na marketing wirusowy.
  • Monitorowanie skuteczności działań w społecznościach.
  • Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych.
  • Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie.
  • Organizowanie atrakcyjnego konkursu.
  • Narzędzia wspomagające działania w mediach społecznościowych.

Dzień 2. Instagram – strategicznie i operacyjnie

  • Instagram w Polsce i na świecie – garść danych, które powinieneś znać.
  • Jak oswoić się z Instagramem? Poznaj i wykorzystaj wszystkie jego funkcje.
  • Rodzaje contentu na Instagramie (feed, relacje, LIVE, IGTV)
  • Konto prywatne, a firmowe – jakie wybrać?
  • Jak prowadzić influencer marketing.
  • Specyfikacje techniczne zdjęć – posty, Insta Stories, IGTV
  • Po czym poznać dobry post na Insta? (warsztat)
  • Dobór odpowiednich hasztagów (warsztat)
  • Najlepsze godziny na publikację – czy coś takiego istnieje?
  • Skąd wziąć wartościowych followersów?
  • Wyszukiwanie influencerów
  • Sprawdzanie wiarygodności profili – przydatne narzędzia
  • Angażujący i zgodny z regulaminem konkurs na IG

Dzień 3. Narzędziowe must-have

  • Sklep na Instagramie – jak go stworzyć?
  • Aplikacje do obróbki zdjęć
  • Aplikacje do tworzenia kreatywnych Stories
  • Aplikacje do planowania postów
  • Instagram Analytics i Facebook Analytics
  • Analiza ruchu na Twoim profilu w Google Analytics – tagowanie linków w BIO i Insta Stories
  • Raportowanie działań na Instagramie – które parametry faktycznie mają znaczenie?