Szkolenie prowadzone jest przez praktyka – osobę na co dzień prowadzącą Instagramowe profile klientów i świetnie znającą specyfikę tego medium. Daje to gwarancję, że wszystkie przekazywane informacje będą najbardziej aktualne i mające praktyczne zastosowanie.
Szkolenie to przeznaczone jest zarówno do osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie na Instagramie dla swojej marki, jak i dla tych, które nadzorują działania firmy zajmującej się mediami społecznościowymi. Szkolenie to pozwoli na weryfikację dotychczasowych działań i pogłębienie wiedzy w temacie aktywności na Instagramie.
Dzień 1. Platformy, cele, narzędzia
- Wybór właściwej platformy do działań społecznościowych.
- Zasady właściwej komunikacji, czyli jak zdobywać i angażować użytkowników.
- Sposoby na marketing wirusowy.
- Monitorowanie skuteczności działań w społecznościach.
- Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych.
- Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie.
- Organizowanie atrakcyjnego konkursu.
- Narzędzia wspomagające działania w mediach społecznościowych.
Dzień 2. Instagram – strategicznie i operacyjnie
- Instagram w Polsce i na świecie – garść danych, które powinieneś znać.
- Jak oswoić się z Instagramem? Poznaj i wykorzystaj wszystkie jego funkcje.
- Rodzaje contentu na Instagramie (feed, relacje, LIVE, IGTV)
- Konto prywatne, a firmowe – jakie wybrać?
- Jak prowadzić influencer marketing.
- Specyfikacje techniczne zdjęć – posty, Insta Stories, IGTV
- Po czym poznać dobry post na Insta? (warsztat)
- Dobór odpowiednich hasztagów (warsztat)
- Najlepsze godziny na publikację – czy coś takiego istnieje?
- Skąd wziąć wartościowych followersów?
- Wyszukiwanie influencerów
- Sprawdzanie wiarygodności profili – przydatne narzędzia
- Angażujący i zgodny z regulaminem konkurs na IG
Dzień 3. Narzędziowe must-have
- Sklep na Instagramie – jak go stworzyć?
- Aplikacje do obróbki zdjęć
- Aplikacje do tworzenia kreatywnych Stories
- Aplikacje do planowania postów
- Instagram Analytics i Facebook Analytics
- Analiza ruchu na Twoim profilu w Google Analytics – tagowanie linków w BIO i Insta Stories
- Raportowanie działań na Instagramie – które parametry faktycznie mają znaczenie?